Skip to content
KARIÉRA

ZKUŠENÝ PROJEKTOVÝ KOORDINÁTOR

Hledáte novou práci a máte zkušenosti minimálně 5 let v oblasti realizace a vybavování interiérů, orientujete se ve výkresové dokumentaci a máte základy stavebnictví? Rádi byste uplatnili své organizační a manažerské schopnosti? Baví vás komunikace s lidmi, jste rádi svým pánem a umíte si (i druhým) pohlídat termíny?  Pokud jste si na vše odpověděli ano, tak budete náš člověk! V tuhle chvíli nabízíme volnou židli do naší firmy zabývající se navrhováním interiérů. 

A proč byste měli chtít vy nás? 

Jsme Virtuální bydlení, mladá designérská firma z Prahy, která je aktuálně na vzestupu. Naše organizační struktura není nijak složitá a nejsme korporát. Firemní kultura je zde velmi přátelská. Věci řešíme přímo a narovinu, na lidech nám záleží a naši kolegové jsou našimi parťáky.  

Co vám nabízíme? 
  • Sedíme téměř v centru, na Karlově náměstí. 
  • Nabízíme firemní notebook, telefon a práci na IČO ve formě domluveného hybridu (kombinace home office a onsite). 
  • Příspěvek na Multisport kartu. 
  • Fixní odměnu na základě odvedené práce + % podíl z realizovaného projektu. 
Jaká bude vaše náplň práce? 
  • Povedete projekty od první schůzky s klienty přes fázi dokončeného návrhu až po jeho realizaci a po celou dobu budete s klienty v kontaktu. 
  • Budete tvořit a aktualizovat harmonogramy realizací a koordinovat řemesla, aby vše šlo jak po másle. 
  • Sestavíte tým jednotlivých dodavatelů a řemeslníků, budete dohlížet na jednotlivá řemesla a kvalitu odvedené práce. 
  • Budete jezdit na kontrolní dny. 
  • Budete nakupovat vybavení jak on-line, tak v obchodech, a budete zajištovat jejich doručení a následnou kontrolu, jestli je vše v pořádku a odpovídající kvalitě. 
  • Postaráte se o administrativu i finance jednotlivých projektů. 
Co od vás potřebujeme? 
  • Zkušenosti v oboru, a to minimálně 5 let v oblasti projektového řízení v interiérovém designu. 
  • Znalosti výkresové dokumentace a základy stavebnictví.  
  • Znalosti v oboru interiérového designu, estetické cítění a smysl pro detail. 
  • Spolehlivost a schopnost pracovat v týmu i samostatně.  
  • Dobré komunikační a vyjednávací schopnosti. 
  • Časovou flexibilitu – naši práci flexibilně přizpůsobujeme okolnostem. 
  • Řidičský průkaz – aktivní/ostřílený řidič, protože budete neustále jezdit po Praze a okolí. 
  • ODOLNOST vůči stresu, kdy problém pro vás není překážka, ale odrazový můstek pro hledání nových řešení. 
  • A dobrý žaludek pro různou kvalitu kávy na cestách za klienty. 😁 

Poznáváte se? Pokud ano, moc se těšíme, až vás poznáme! Pošlete nám svůj životopis, pár vět o tom, proč chcete právě k nám, reference, nebo cokoli jiného, co by se nám mohlo líbit. Že se nepoznáváte? Nevadí, třeba je ve vašem okolí někdo, kdo by se k nám mohl hodit. Můžete náš inzerát sdílet dál. 

Kontaktní osoba: Jana Hejda Szonowská, jana@virtualnibydleni.cz, 733 318 901 

V případě zájmu zasílejte CV na:

jana@virtualnibydleni.cz
nebo nám rovnou zavolejte na +420 733 318 901

Kontakt

Chcete se na něco zeptat? Neváhejte mě kontaktovat.