ZKUŠENÝ PROJEKTOVÝ KOORDINÁTOR
Hledáte novou práci a máte zkušenosti minimálně 5 let v oblasti realizace a vybavování interiérů, orientujete se ve výkresové dokumentaci a máte základy stavebnictví? Rádi byste uplatnili své organizační a manažerské schopnosti? Baví vás komunikace s lidmi, jste rádi svým pánem a umíte si (i druhým) pohlídat termíny? Pokud jste si na vše odpověděli ano, tak budete náš člověk! V tuhle chvíli nabízíme volnou židli do naší firmy zabývající se navrhováním interiérů.
A proč byste měli chtít vy nás?
Jsme Virtuální bydlení, mladá designérská firma z Prahy, která je aktuálně na vzestupu. Naše organizační struktura není nijak složitá a nejsme korporát. Firemní kultura je zde velmi přátelská. Věci řešíme přímo a narovinu, na lidech nám záleží a naši kolegové jsou našimi parťáky.
Co vám nabízíme?
- Sedíme téměř v centru, na Karlově náměstí.
- Nabízíme firemní notebook, telefon a práci na IČO ve formě domluveného hybridu (kombinace home office a onsite).
- Příspěvek na Multisport kartu.
- Fixní odměnu na základě odvedené práce + % podíl z realizovaného projektu.
Jaká bude vaše náplň práce?
- Povedete projekty od první schůzky s klienty přes fázi dokončeného návrhu až po jeho realizaci a po celou dobu budete s klienty v kontaktu.
- Budete tvořit a aktualizovat harmonogramy realizací a koordinovat řemesla, aby vše šlo jak po másle.
- Sestavíte tým jednotlivých dodavatelů a řemeslníků, budete dohlížet na jednotlivá řemesla a kvalitu odvedené práce.
- Budete jezdit na kontrolní dny.
- Budete nakupovat vybavení jak on-line, tak v obchodech, a budete zajištovat jejich doručení a následnou kontrolu, jestli je vše v pořádku a odpovídající kvalitě.
- Postaráte se o administrativu i finance jednotlivých projektů.
Co od vás potřebujeme?
- Zkušenosti v oboru, a to minimálně 5 let v oblasti projektového řízení v interiérovém designu.
- Znalosti výkresové dokumentace a základy stavebnictví.
- Znalosti v oboru interiérového designu, estetické cítění a smysl pro detail.
- Spolehlivost a schopnost pracovat v týmu i samostatně.
- Dobré komunikační a vyjednávací schopnosti.
- Časovou flexibilitu – naši práci flexibilně přizpůsobujeme okolnostem.
- Řidičský průkaz – aktivní/ostřílený řidič, protože budete neustále jezdit po Praze a okolí.
- ODOLNOST vůči stresu, kdy problém pro vás není překážka, ale odrazový můstek pro hledání nových řešení.
- A dobrý žaludek pro různou kvalitu kávy na cestách za klienty. 😁
Poznáváte se? Pokud ano, moc se těšíme, až vás poznáme! Pošlete nám svůj životopis, pár vět o tom, proč chcete právě k nám, reference, nebo cokoli jiného, co by se nám mohlo líbit. Že se nepoznáváte? Nevadí, třeba je ve vašem okolí někdo, kdo by se k nám mohl hodit. Můžete náš inzerát sdílet dál.
Kontaktní osoba: Jana Hejda Szonowská, jana@virtualnibydleni.cz, 733 318 901
V případě zájmu zasílejte CV na:
Kontakt
Chcete se na něco zeptat? Neváhejte mě kontaktovat.